YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

vineri, 14 septembrie 2012

Incepe scoala... cred.

Hei! Ce mai ziceti? Ce mai faceti?
Mdea...mai sunt 2 zile si incepe scoala... Ce parere aveti? Cum a fost vacanta?
Va-ti pregatit pentru scoala, liceu...?
Eu inca nu am iesti din starea de "lene de vacanta", stiu ca suna ciudat...dar e foarte simplu: starea de relaxare totala, cand nu te gandesti daca ti-ai facut tema sau daca ai invatat destul pentru testul la istorie.
Nu stiu cand voi realiza CU ADEVARAT ca mai sunt 2 zile si incepe scoala.

Asa... stiu ca imaginea urmatoare nu are nici macar o legatura cu "palavrageala" de mai sus... dar am gasit-o pe internet si m-am gandit ca o sa va placa.
Mmm, la voi e asa? L-a mine cam da.

Alta chestie care nu are legatura cu acest post! M-am gandit ca as putea sa postez odata la ceva vreme cate o particica din cartea pe care o scriu (sau... ma rog, incerc sa o scriu). Am mai vazut pe cateva bloguri postari cu povesti sau capitole din carti scrise de autorul blogului... ma gandeam ca ar fi interesant, plus ca as primi cateva sfaturi si pareri despre ceea scriu!

Cam asta pentru azi! Va las cu o melodie de care sunt obedata!

Bye!

2 comentarii:

  1. E super siteul tau,imi pl si mai ales ador cartile care mi le ai imprumutat!!!Multam' Ale Xxxxxxxx

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu placere!Sper sa treci mai des p`aci;)

    RăspundețiȘtergere