YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

luni, 10 decembrie 2012

"La multi ani!" intarziat.

Hei. Hei. Hei! Ce mai faceti, dragilor? Cum o mai duceti?

Imi pare extrem de rau ca nu am dat un semn de viata de... de ceva vreme. Am si o scuza, doi puncte [cum zice proful de civica]
Stimabilii domni de la Enel [antireclama] s-au gandit ca nu prea au ce face si au zis ca ar fi foarte dragut din partea lor daca ar opri curentul din 10 in 10 minute, si d-aici rezulta ca minunatul meu calculator s-a STRICAT!

La multi ani. Pai, "La multi ani!" celor care poarte numele de Nicoleta, Niculae s.c.l [6 decembrie, P.S. Ce ati primit de la mosul?] si LA MULTI ANI Ian Somerhalder [8 decembrie]!!!

Legat de asta [de "LA MULTI ANI Ian Somerhalder" zic], am facut un pariu cu le sora mea: mi-a spus ca nu am curaj sa scriu pe o foaie "Happy B-Day Ian Somerhalder" si sa o lipesc pe geamul de la magazin [al nostru! Nu va ganditi ca am lipit pe la alte magazine]. Si ce credeti? DA! Am castigat!Acum trebuie sa ii cumpere ceva lui Pissu.

Ca tot a trecut Mos Niculae, sa va zic ce am primit, vreti? Oricum va zic. La moi mosul a venit putin mai devreme, adica sambata de 1 decembrie... In fine, am primit o pereche de bocancei foarte dlaguti si o carte ["Ultimul cantec" de Nicholas Sparks].

Ati dat tezele?Eu le-am dat pe ambele dar ne-a spus nota doar la romana. Am luat 9.50, ieiii!

La voi a nins? La mine da! Abia astept sa vina Craciunul si vancata!
Ati facut bradul? Eu da! Sa vedeti chinuiala pana l-am facut sa stea drept... a cazut de vreo 3-4 ori.

Cam atat azi. Scuze...din nou.
[Cat de dulce-i asta?]

Bye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu