YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

sâmbătă, 2 februarie 2013

Citate, olimpiada la romana, some melodies.

Salut, guys! Ce mai faceti? Cum o mai duceti?
Azi am avut olimpiada la romana si subiectele au fost putinel mai usoare si mai "aerisite" cum a zis diriga, decat in anii trecuti. Nu stiu daca o sa ma calific pentru ca am facut o greseala stupida  ahhh! Creier idiot! dar nu-i bai.

Asa cum am promis [si 'repromis' ]: citate din AV si Fata de Hartie:
 Fata de hartie de Guillaumme Musso
"-Trebuie intr-adevar sa termini cu jointurile si cu alcoolul tare, Milo. Cand spui astfel de lucruri, imi vine sa...
-Sa ce?
-Nu stiu, sa te jupoi pana crapi incet, dupa care sa te clonez in zece mii de exemplare ca sa pot ucide iar, cu propriile mele maini, fiecare din cele zece mii de clone ale tale, in chinurile cele mai groaz...
-E-n regula, i-o taie el. Cred ca am prins ideea. "

"Daca ar fi trebuit s-o ia de la capat, ar fi schimbat ceva din viata ei? Isi alunga aceasta intrebare din minte. Intrebarea asta n-avea niciun sens. Viata nu era un joc video cu alegeri multiple. Timpul trece si ne trecem odata cu el, facand cel mai adesea ceea ce putem si nu ceea ce vrem. Destinul face restul, iar sansa vine sa-si bage si ea coada. Asta-i tot."

"Infernul exista si stiu acum ca oroarea lui consta in faptul ca nu e facut decat din ramasite de paradis."-Alec Covin

"Prietenii sunt ingerii care ne ridica atunci cand aripile noastre nu  mai reusesc sa-si aduca aminte cum sa zboare." 

"Atat de lipsita de speranta e lumea din afara, incat de doua ori mai pretioasa mi-a lumea din interior"-Emily Bronte

AcademiaVampirilor de Rachel Mead
"-Ah. Deci din cauza asta esti aici. Ca sa-ti plangi de mila.
-Nu glumesc. Vorbesc serios.
-Si eu la fel. Ador autocompatimirile. Pacat ca n-am adus batiste."

"Cand cei la care tin sunt in pericol...ei bine, regulile par facultative."

"-De ce-ai venit aici? ma intreba, intr-un tarziu.
-Pentru ca m-ai lovit in cap si m-ai tarat pana aici.
Daca tot era sa mor, macar sa fie in autenticul stil Rose."

"-Arati superb, am decretat.
-Mincinoaso, replica.
-Lissa nu putea sa-ti lecuieasca ochiul ala?
-E ca o medalie de merit. Ma face sa arat a barbat."

"- El n-are niciun drept sa-mi ameninte iubitii. Am optsprezece ani. Sut adulta. Pot sa-mi amenint si singura iubitii.
 Indignarea mea l-a amuzat pe Adrian, care mi-a daruit un zambet lenes.
-De acord cu tine. Dar asta nu inseamna ca n-o sa-i iau 'sfatul' in serios. Am o mutra prea draguta ca s-o expun riscurilor."

"...aproape ca paream o iubita respectabila...ceea ce nu facea decat sa demonstreze cat de inselatoare sunt  aparentele."

"-Nu, serios, dragule, a zis. Nu te privesti in oglinda inainte sa iesi pe usa? Parul tau este vraiste.
Adrian s-a ferit de mana ei, care se indrepta spre capul lui.
-Glumesti? Mi-am petrecut ore intregi in fata oglinzii ca sa-l fac sa arate asa."

"Era prea simplu; si, daca am invatat ceva de la viata, era tocmai faptul ca viata nu era simpla."

Gata. Astea au fost cateva din citatele pe care le-am notat eu din AV si Fata de Hartie.
Acum, cateva melodii, asa, ca sa fie!
 Intai de la PTX [Pentatonix]. Care-s geniali. Imi plac mult!
Asta-i primul cover de-al lor pe care l-am ascultat:

Asta-i cover-ul pe care l-au facut pentru Craciun.

Si asta-i ultimu pe care l-am ascultat [adica acum 2 minute].

Acum. Asta-i singura melodie de-a lui Olly Murs pe care o stiu... si-mi place.

Si asta-i una din melodiile mele preferate de la P!ink.
  

Atat today, guys! 
By!

2 comentarii: