YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

miercuri, 27 martie 2013

Anunt.

Salut! Ce mai faceti? Cum o mai duceti?
 Anunt. Ce anunt? Dupa cum stiti [de fapt, nu cred ca stiti dar nu-i bai], duminica o sa plec la Clu-u-u-uj, la olimpiada de religie so, saptamana uramatoare [de pe 31 martie si probabil, pana pe 4-5 aprilie] o sa preia comanda, o sa nenoroceasca inamicii, o sa fie conducatoarea suprema Vick a.k.a Vicky a.k.a Victoria de pe Stuff four Soul.
Asa ca, o sa va spun/arat ce cadouri am primit in vacanta! Adica, intre 6-12 aprilie, right?
Acum. Un set de intrbari primit de la Eny eNy drept cadou [sa se observe ca am evitat o inevitabila cacofonie] de ziua mea:
1.Cum arata locul tau imaginar, preferat, de citit?
 Undeva, in... aaammm, undeva pe o insula pustie, intr-un hamac sau palmier!
2.O vedeta pe care o adori.
Ian Somerhalder.
3.Deschide la nimereala cartea ta preferata , sau una dintre ele, si spune-mi  prima propozitie care o vezi !
 Aaa. Deschid Insurgent pentru ca asta citesc now.
"-Nu mi-am dat seama ca Susan si-a schimbat numele in "Cineva", spun eu, ridicand din spranceana."
4.Ai citit Damnare? Daca da ti-a placut? Si daca nu, ai vrea sa o citesti?
Nu, nu am citit si nici nu prea ma grabesc sa o citesc, nu prea stiu de ce.
5.Ce carte mi-ai recomanda ?
Acum, pentru ca citesc Insurgent, o sa spun Divergent.
6.Iti plac zombii?
A little bit. Daca te referi la R din Warm bodies atunci, da!
7.Ce serial ai vizionat ultima oara?
TVD.
8.Trupa preferata?
Greu. Greu. Greu. A Rocket To The Moon.
9.Ultima carte  citita e...?
Crescendo de Becca Fitzpartick.
10.Ce film imi recomanzi?
A walk to remember si/sau Hobbitul.
11.Iti place blogul meu?
Yeaaah! Chiar daca stiu de el de curand.

Atat azi.
Bye, guys!
P.S: Sper ca nu am scris cu prea multe emoticoane- incerc sa scap de ele.

8 comentarii:

  1. O sa ne fie dor de tine >:D< (cel putin mie :D ) onsfarsit cineva care zice ca ii plac zombii :)) si stai linistita Damnare nu e asa buna , nu ai pierdut mare lucru (parerea mea) :O3 si mie imi place blogul tau :* , il ador de fapt :P . Am ascultat acum o melodie de la A Rocket To The Moon , chiar sunt geniali :D , eu iubesc emoticoanele de ce sa scapi de el :-? Team Ian :*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie de voi :D!
      Merciiii :*
      Pai, incerc sa scap de ele because am vazut bloguri pe care nu se prea folosesc, deci se poate fara ele si pentru ca mi`au spus cativa ca ii cam deranjaza...
      Yeah! Team Ian Forever!

      Ștergere
  2. Succes muuult! :***
    Frumoase raspunsuri!
    Si eu il ador, iubesc, devorez, suspin pe R!!! <3 Uhhhh... calm!

    RăspundețiȘtergere