YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

sâmbătă, 6 aprilie 2013

Home again!

Salut! Ce mai faceeeti? Cum o mai duceti copii?
Eh, am ajuns si acasica. Banuiesc ca vreti sa va povestesc de pe acolo, nu? Nu? Bine, atunci nu va spun nimic.
............................................................................................
Pe cine pacalesc?Nu pot sa ma abtin!
Am plecat cu trenul cu vagon normal. Am facut cunostinta, am schimbat numere de telefon, e-mail-uri, cateva vorbe asa de inceput, usor timizi si dupa, nici nu are rost sa mai vorbesc! Am avut noroc ca unul dintre colegi e foarte vorbaret si ne-a cam tinut in priza.
Ma rog, am ajuns; marti am dat olimpiada, joi au afisat rezultatele: am luat nota 9, recunosc ca ma asteptam la mai mult da-i bine si asa. Plus ca in fiecare zi am vizitat cate ceva: ba o bisericuta, ba un muzeu, ba un magazin, ba am umblat de nebuni prin Cluj-Napoca, d-astea. Oricum, a fost foarte fain! O sa va las si cateva poze, probabil, in postarica viitoare.
La intoarcere am venit la cuseta deci, ne-am mai odihnit o lecuta. Pana cand a inceput batranelul care mai era cu noi sa sforaie. Atunci s-a cam dus odihna noastra! Dar tot fain o fost.
Si sa vedeti primire. Cu flori, cadouri, lacrimi, pupici, imbratisari; le sora-mea mi-a facut si o bratara d-aia impletita. Prima mea reactie cand am coborat din tren si i-am vazut [le tata, le mama, le sora-mea si le profa de religie] a fost ceva de genul: *poker face* "Zici ca vin din Australiaaaaa!". Si asta n-a fost tot, nu! Am ajuns acasa -eu stau la 3-4 case de scoala- si doamna de religie zice sa mergem sa semnam nu stiu ce hartii cum ca am ajuns acasa intreaga si toate celelalte. Bun. Ajungem si in scoala si in loc sa mergem spre cancelarie ce face doamna? Pai, deschide usa de la clasa unde invat eu. Si acolo erau doamna diriginta si cativa colegi! M-au imbratisat, m-au pupat, m-au facut sa plang! Mi-au luat si o carte: Naluca si Naucul. Si doamna diriginta un set fain cu cercei si un lantisor! Ziceti voi ca nu-s iubibili!? Logic ca nu au fost toti dar acus mi-am dat seama cine-mi e friend pe bune! Serios.
Da, mai. A fost foarte tare. Am intalnit oameni minunati, am legat prietenii si mai vreau!
Cred ca ajunge atata palavrageala! Merci celor care au citit pana la capat!

Aia mai subtirica-i de la sora-mea, bine si cealalta-i de la ea dar p-asta mi-a dat-o mai inainte.

Stiu ca poate o sa sune fortat sau formal sau mai stiu eu cum dar vreau sa va multumesc si voua, celor care mi-ati transmis prin comentarii[pe care mi le-au citit Vick sau Andre] ganduri bune si sustinere. Deci, multuuuuu'! 
Melodiuta care m-a obsedat saptamana asta:

Atat azi, guys!
Thanks again. Bye!

P.S: Thanks, Vick, for help!

8 comentarii:

  1. :)) Bine ai revenit si felicitari pentru diploma, premii, carte si bratara :) De ce primire frumoasa ai avut parte <3 M-ai entuziasmat si pe mine :)) Abia astept sa vad poze :x Nu am ajuns in Cluj Napoca, sunt sigura ca e un oras superb ;;) :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Vezi Alle ,nimic nu e mai placut si frumos decat o primire calduroasa cu multe imbratisari si pupici!!!Cu placere ,cred ca fost ceva fain'sa postez pe alt blog inafara de al meu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ai revenit și crede-mă că e un punctaaj mare! :X Meriți tot ce ți s-a întâmplat! Și oh, ce primire! :) Lectură plăcută! Și... la cât mai multe astfel de experiențe!

    RăspundețiȘtergere
  4. Welcome >:D<

    Cam tarziu , nu? pai am o explicatie nush ce am facut dar nu am maigasit blogul :(( decat acum , dar recuperez acum ma uit la postari :X

    Superba primire !!

    RăspundețiȘtergere