YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

miercuri, 15 mai 2013

Important, obsesii.

Salut! Ce mai faceti? Cum mai e pe la voi?
Prima parte a acestui post va avea un aer serios si foarte important pentru mine. Vreau sa pun o problema pe care consider ca e bine sa o "dezbat" cu voi ca sa va aflu parerile, ideile, argumetele si toate celelalte. Bun. Sa-i dam drumul.
First. Mi s-a spus sa nu mai folosesc emoticoane-sunt deranjante. Ok. Am incercat sa scap de ele, sa nu le mai folosesc dar pur si simplu mi se pare ca nu reusesc sa-mi redau starea, emotiile sau cum vreti voi sa le spuneti, cat mai bine, poate am probleme cu [virgula?] comunicare sau alte alea.
II-nd. Mi s-a spus sa nu mai folosesc apostrof in loc de cratima. Se pare ca din cauza asta am doar 40 [si ceva] de "urmaritori", dupa cum ati observat pana acum [in acest post] nu am folosit apostrof. Si iar am ceva de obiectat [aici as fi inserat un emoticon ":))" dar nu mai fac d-astea]: nu mi se pare ca tot ce am scris pe amarata asta de pagina alba, ascultand Vama, gandindu-ma la mare, am scris eu, Allexa.
III-rd. Mi s-a spus [da, again] sa nu mai lungesc anumite cuvinte, sa nu pun mai multe vocale decat e nevoie. Tot din aceasta cauza, se pare  ca am doar 40 [si ceva] de vizitatori. Eu faceam asta doar ca sa imprim postului/comentariului pe care-l scriam o nota personala, vesela, optimista. Mda. Se pare ca nu-mi iese.
Vreau doar sa va spuneti parerea, sa-mi impartasiti gandurile voastre. Ce sa fac? Renunt la tot ce am creat pana acum [nu-s multe, deci, ar fi usor], la marcile mele distinctive, nu stiu cum sa le spun! Amprentele mele, poftim! Si incep sa scriu cum am scris jumatatea asta de post? 

 Aici revine [sau nu pentru ca asta e un update in care am sters emoticoanele, vocalele exagerate si apostroful] in forta Allexa, cu tot cu apostrof, emoticoane si cuvinte cu multe vocale. Am furat de la Eny de pe blog rubrica "Obsesii". Pe lista de azi avem doar una dar ce mai obsestie! *vocea lui nenea ala de la box* Doamnelor si domnilor, in aplauzele dumneavoastra, Tuudiiiii Popaaaaa! Da, despre el e vorba. Nu-i cine stie ce vedeta, nu-i foarte cunoscut dar e asa dlagut. Ce face? Vlogging, nu prea mult ca strica, adica, are doar cateva episoade dar e destul de priceput. Zic, eu.
Uite ce masca [pentru schi, nu?] are.
 Si uite ce flocosenie de catel!
 Si unul dintre clipurile incarcate pe youtube.

Si partea cea mai buna: e din Cluj! Ihm. Stiu eu ce stiu cand zic ca vreau sa fac liceu p-acolo.

Cam atat azi, guys! La postul asta vreau [egoista din mine] un comentariu, atat in legatura cu prima parte a postului dar si [logic] cu a doua!
Cius!

13 comentarii:

  1. Saluuuut! Bine fac :D ,
    E foarteeeee dramatic ce ai scris in prima parte -_- si tu sti asta.
    Te bat (la cap) daca ai sa incepi sa scri asa
    Fuuraceoasa miica :)) glm. e foarte tare, ma bucur ca ai luat si tu rubrica, siiiii vad ca te'am obsedat si pe tinee cu Tudiii YEEEEEEYYYY muhahaha
    :))) Si hitul veri e OMG i like it :XXXX
    Lovee yaaaaa
    Hug (as mai fi eu Eny daca nu as spune hug? :S) :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă simt nasol. știu că eu am zis toate alea! Iartă-mă te rog dacă te-am deranjat.
    Mie una nu îmi place când văd pe un blog scris așa...
    Nu te-am obligat să nu scrii așa, mi-am dat cu părerea. În fine, faci cum vrei.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Eny
    Da, da, stiu! N`ai mai putea traii daca eu as incepe sa scriu asa:))
    Pe Tudi nu l`am vazut la tineee! Sorry:))
    Me tooo :X
    nop, deci...hug you to >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anca
    Nu neaparat ca m`ai deranjat ca nu`s cine-stie-cine ca sa fiu deranjata daca cineva sufla prea tare spre mine sau ma atinge pe unghia de la degetu` mic da` am vrut sa stiu si parerea celorlalti, asta daca te`a "deranjat" faptul ca am facut un post in care le cer si altora sa`mi spuna ce cred despre asta. Inteleg ca nu ma obligi sa scriu asa, nici nu ai putea [crede`ma, sunt foarte incapatanata] si logic ca o sa fac cum vreau. Nu...nu stiu ce sa zic...voiam doar sa aflu si ce au altii de spus, sa stiu daca problema e la mine si daca da, sa stiu cum sa ma schimb astfel incat sa...fie mai bine. Bine inteles ca nu ma voi schimba doar ca sa fac altora pe plac ci ca sa fiu...mai acceptabila:))
    Sper ca ai inteles ceva din ce am aberat eu aici. Cheers! ^^.

    RăspundețiȘtergere
  5. Uff nu la mine ai vazut? a ok sorry am crezut ca la mine soryy then :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Never sa nu renunti la nimic de pe blogusoru' asta.Eu una consider ca fiecare blog are ceva UNIC,ceva diferit fata de celelalte bloguri altfel am fi cu totii niste plictisitori care vorbesc despre carti si alte chestii.Fiecare blog are personalitatea lui ☺Asta e parerea mea....
    App ce s-a intamplat in blogosfera in ultima vreme??Acum mai nou si fetele de pe Ratacitori in lumea cartilor s-au certat.....nasooool.
    Ai dreptate melodia asta chiar o sa fie hit .
    Hug >:D< :xxxxxx

    RăspundețiȘtergere
  7. @Eny
    Nu`i baaaai! Tipu` oricum e genial, iubibil si alte alea:))
    @Vick
    You`re right! Merci >:D<
    Daa...amu` am vazut ca s`au certat si ele...destul de rau. Nasol. :|

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu zic, ca de la bloggăriţă la bloggăriţă: DON'T GIVE A FUCK ABOUT WHAT THEY SAY!!!
    Acuma na, şi eu folosesc multe vocale, dar o fac doar pentru a accentua ideea pe care doresc să o transmit în acel moment. Şi la faza cu follow-ării, şi eu am 31 şi am blogul din decembrie. Asta ce înseamnă!?
    Cui nu-i place sau nu-i convine... să tacă. Ca să nu spun ce altceva ar mai putea face...
    N-am fost niciodată genul de personă care să acorde prea mare importanţă spuselor lumii aşa că nu o să mă apuc acum. Sfatul meu, tot de la bloggăriţă la bloggăriţă, ar fi să procedezi şi tu cam tot la fel şi să-ţi iasă din minte urgent ideea de a-ţi sterge blogul.
    Daaa.. Tudi e tare sweet! Îl ştiu de prin martie şi m-am superîndrăgostit de ochii lui adorabilicioşi! :3

    RăspundețiȘtergere
  9. Ioooi! Ce dulce esti! >:D<
    Exact de aia folosesc si eu vocalele...
    Bune sfaturi, de la bloggarita la bloggarita :X Merciii >:D<
    si eu, si eu, si eu! Si de paru` luuui :o3

    RăspundețiȘtergere
  10. Cred că trebuie să scrii cum te simți tu mai bine,până la urmă pentru asta sunt blogurile și este normal ca fiecare să aibă gusturi diferite.Pe mine una nu mă deranjează :-??
    Btw,și eu am aflat de Tudi de la @Eny,e foarte tare tipu și nu arată rău deloc :-"

    RăspundețiȘtergere
  11. Merci >:D<
    Nu arata rau chiar deloc:))

    RăspundețiȘtergere
  12. Băi sincer,eu nu am avut( şi niici nu o să am) nimic de obiectat despre felul în care scrii.E blogul tău,scrii cum vrei,faci ce vrei.CIne te place,te place aşa cum eşti!

    RăspundețiȘtergere
  13. @Raisa
    Mda. La concluzia asta am ajuns si eu. Merci de sfat! >:D<

    RăspundețiȘtergere