YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

vineri, 13 decembrie 2013

Palavrageala.

Salut, guys! Uh, era si timpul pentru o postare de acest gen. So, let's do it!

Ultimele doua saptamani au fost asa de incarcate pentru moi incat imi venea sa arunc cu telefonul cand suna la 6:50 si sa nu mai ies de sub patura all day long. I swear! Miercurea trecuta am dat teza la romana: variante peste variante, comentarii peste comentarii, demonstratii peste demonstratii, am luat 8.60, bun, bine, avand in vedere ca aceasta nota nu conteaza decat 25% din media semestriala, care nu conteaza, in final, decat 25% din media pentru liceu. Cum am terminat cu variantele pentru romana, dai cu alea pentru matematica, ca de avem teza cu subiect unic, o porcarie din punctul meu de vedere, maine-poimaine. Bun, am dat teza la matematica ieri, am scapat. Nu, not yet, mai avem inca O saptamana de scoala!
Tot ieri am terminat de adunat, strans, despachetat, impachetat, reimpachetat s.c.l. cutiile pentru shoebox si tot ieri le-am si dus la un centru de colectare. Pentru ajutor multumiri catre: doamna diriginta, profa de religie, colegii mei dragi, Andre, mami si tati!

Mai-mai sa ajunga si el la centrul de colectare intr-o cutie!

Alta chestiuta draguta. Azi am fost la scoala, de la 18 pana la 21 si ceva, ca sa facem coronite pentru Craciun. Foarte faina atmosfera, am avut colinde [multumim Aby], am ras, am cantat, am dansat, am uitat de teza la mate, cu toate ca decoram cot la cot cu doamna de matematica. Am reusit sa facem 50 de coronite. Uite!


Cam atat pentru azi. Voi ce ati mai facut?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu