YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

luni, 21 aprilie 2014

#100happydays. Day one: 21/4/2014

Salut! Am decis sa particip si eu la acesta provocare...si va provoc si pe voi sa incercati! Despre ce este vorba? Click aici si o sa vezi! In mare este despre tot ceea ce te face fericit.

Azi am scormonit prin magazie si am gasit minunatiile astea! Adica, stiam ca am primit sute de carti vechi de la o prietena de familie, ma uitasem prin ele acum vreo 2-3 ani dar nu mi s-au parut asa interesante, dar azi, ei bine, am astat toaaata ziua cu nasul in ele, le-am notat titlurile, autorii le-am dat deoparte pe cele care mi-au atras atentia, etc. In final, am ajuns la o lista cu peste 300 de titluri pe care vreau sa le dau, sa le imprumut, sa le fac cadou, asa ca, daca va intereseaza o sa fac un update cu titlurile. Precizez ca sunt carti vechi deci, nu mai sunt intr-o stare foarte buna dar inca pot fi citite!
Pe voi ce v-a fericit azi?
Peace!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu