YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

joi, 22 mai 2014

Recenzie. Recenzii, de fapt.

Salut! Cum mai e viata pe la voi? La mine e oribiiiil de obositor. Ieri am fost la scoala de la 8 la 17, m-am facut putin de ras incercand, cu alti colegi binevoitori, sa facem niste piese de teatru, asa de ziua scolii, de unde, maaai?! Daca erau pe ritmuri de manele sa vezi ce aplauze ne luam! Plus ca m-am decis de curand ca vreu sa dau la Creanga, filo, intensiv japoneza, asa ca trebe sa dau examen la limba moderna, engleza, am doar cateva zile la dispozitie sa ma pregatesc cat de cat pentru ca miercuri e proba, vai de viata mea! Am reusit, in schimb, sa scot un 8 si ceva la teza la mate, fata de 6 asta-i mana cereasca!
In alta ordine de idei, azi ne prezentam cu 2 recenzii. Scurte, la obiect si cu impact. Let's do it!


Assassin's Creed, Renaissance by Oliver Bowden.


Totul incepe cand, in anul 1475, Ezio Auditore in varsta de 17 ani isi priveste tatal si cei doi frati spanzurati pe nedrept de ceva tip cu influenta prin locurile alea (nu mai stiu termenul exact, ce era) si atunci decide sa ii razbune pe cei trei. De-a lungul a aproape 400 de pagini Ezio, ajutat de alti oameni care vor dreptate si de Leo da Vinci care doar se bucura ca isi poate ajuta prietenul si descoperi chestii interesante in paginile Codexului (v-am bagat putin in ceata, nu? Foarte bine!), sa puna capat vietilor mai multor tradatori, templieri in general, si alti badboys pentru ca in final, in 1502, la 44 de ani sa fie declarat asasin “cu acte in regula”.
Ideea principala este ca nu-ti dai seama cand trece timpul in timp ce citesti! Parca acu’ 10 pagini avea 17 ani si, hop, acu’ are 44! Se intampla atat de multe, iar cartea e presarata cu momente amuzante si personaje unice!
Nu am jucat niciunul dintre jocuri, dar sigur o sa o fac, in vacanta, insa cartea este genial! Abia astept sa o fur si pe a doua de la Sabina.
Pentru aceasta carte, serie, in curand, mari multumiri catre Aby.

Citate (in engleza pentru ca lene):
"'I haven't any money.'
'Yeah! Wasted it on women and wine, I suppose.'
[...] 'Not wasted exactely, I'd say.'" 
"These were the first killings of his life-or were they?-for he felt another, older life within him, a life which seemed to have years of experience in death-dealing." 
"He had his hood up, and by the light of the torches at the gate he could see that the shadow cast by his hood on the wall bore a strange resemblance to an eagle's head." 
"'This is for my father,' said Ezio, stabbing him in the gizzard. 'And this is for Federico,' stabbing him again, 'And this is for Petruccio; and this is for Giuliano!'
Bloood spurted and streamed from Francesco's wounds and Ezio was covered in it..." 
"'Who are you?' Ezio replied, ignoring the last remark.
'Proffesional liberators of other people's property,' said Ugo.
'Thieves,' explained Paganino with a laugh.
'You take the poetry out of everything, said Ugo.'"
"Where other men blindly follow the truth, remember-nothing is true.
Where other men are limited by morality or low, remember-everything is permitted.
We work in the dark, to serve the light. We are Assassins."


"De veghe in lanul de secara" de J. D. Salinger
Ok, cartea asta este...ciudata dar foarte tare. (A se retine ca imi plac lucrurile ciudate, bine?!)  Tipul asta, Caulfield, are 17 ani dar se comporta ca unul de 12, total constient de acest lucru si de cat de idiot poate fi. Este dat afara de la mai multe scoli, la ultima pica la 3 din 4 materii, trece la engleza doar pentru ca ii place sa citeasca si sa compuna, nu ii pasa de note, calificative sau cat de multe lucruri stie, il dereanjeaza ingamfatii si uraste multe chestii, cu sau fara motiv, este preocupat de lucruri banale, unde se duc ratele din Parcul Central, New York, pe timp de iarna, si alte lucruri la fel de bizare. A, si minte de ingheata apele doar pentru amuzament, dragut, nu?

Citate:
"Mi s-a intamplat sa plec din scoli sau case fara sa am cea mai vaga senzatie ca plec. Urasc treaba asta. Nu-mi pasa daca e o despartire trista sau o despartire proasta, dar cand plec de undeva imi place sa simt ca plec. Daca nu simti, e inca si mai rau."
"Pe de o parte, pentru ca am un vocabular foarte neingrijit si, pe de alta parte, pentru ca uneori ma port destul de copilareste pentru varsta mea. Atunci aveam saispe ani, acum am saptispe si, din cand in cand, ma port ca la vreo treispe. Ceea ce e o ironie, pentru ca am 1,89 m si ceva par alb. Vorbesc serios. Intr-o parte a capului, pe dreapta, sunt plin de fire albe, milioane, de cand eram mic. Si totusi ma port uneori de parca abia am implinit doispe ani."
"Mi-au dat Din inima Africii de Isak Dinesen. Am crezut c-o sa fie nasoala, dar nu, era o carte foarte buna. Sunt cam analfabet, dar citesc mult. [...] Ce ma da pe bune pe spate e o carte care, dupa ce-ai terminat-o de citit, te face sa-ti doresti ca autorul sa-ti fie prieten la catarama si sa poti sa-l suni ori de cate ori ai chef sa stai de vorba cu el."
"Cum stateam asa, singur popandau, evident c-am inceput sa ma simt ca un bou cu diploma. N-aveam altceva ce face decat sa fumez si sa beau."
"Ce-mi venea sa fac, de fapt, era sa ma sinucid. Imi venea sa ma arunc pe geam. Probabil c-as fi si facut-o, daca as si fost sigur ca-mi acopera cineva trupul imediat ce aterizam. Nu voiam sa se holbeze la mine niscaiva zevzeci, sa ma vada mustind de sange."
"...Unde esti? E cineva cu tine?
-Nimeni. Io, io insumi si cu mine."
"E curios. Nu spuneti nimanui nimic, niciodata. Daca o faceti, o sa inceapa sa va fie dor de toti." 


Ca tot spuneam ca imi plac chestiile ciudate, uite o melodie care e destul de ciudatica si care are un clip pe masura (l-am vazut de peste 10 ori): Pentatonix-Love Again.
 
 Cam atat azi! Peace!
P.S: Mi-am luat bilete la 30STM!!! Abia astept!

2 comentarii:

  1. Superbe reecenziile,ai evoluat mult din punctul ăsta de vedere,îmi place! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incerc, ma straduiesc. Ma gandesc sa revad postarile vechi si sa le mai modific, iar recenziile sa le refac...ce zici? Multam fain! >:D<

      Ștergere