YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

joi, 5 februarie 2015

Ultimate Book Tag

Salutare, oameni buni. Shhh. Ne prefacem ca nu au trecut multe luni de cand am postat ultima data. Okay? *Okay.* Multam.
So. Leapsa de la Vic, azi. Ultimate Book Tag, let's do this shit.
  • Ti se face rau cand citesti in masina?
Neah. Deloc. Pot sa citesc si in tractor... cred.


  • Stilul carui autor ti se pare unic si de ce?
Greeeu. Imi place forte mult Guillaume Musso, nu stiu exact de ce, dar mi se pare foarte fain stilul lui. Nu e nimic special, complicat, fara cuvinte pretentioase, etc. Simplu, usor de inteles, care te prinde repede si te arunca in mijlocul actiunii. Foarte misto.

  • Harry Potter sau Twilight? Da-ne trei motive!
Mmm... am terminat seria Twilight si mi s-a parut destul de bunicica, mai buna ca filmele, pe care le urasc, cu toate ca am vazut doar unul, iar din Harry Potter am citit doar 2 carti si am vazut toate filmele. So, nu pot sa aleg. Imi sunt *o sa-mi iau bataie* indiferente.

  • Cari cu tine o geanta cu carti? Daca da, ce ai in ea in afara de carti?
Well, mereu am o carte la mine, dar in afara de carti in rucsac *nu-mi plac gentile prea tare* am servetele, penarul, portofelul, cartonase cu verbele la japoneza... si nu stiu, cam atat.

  • Mirosi carti?
Cine nu o face?


  • Carti cu sau fara ilustratii?
Fara. Imi place sa-mi las imaginatia sa 'picteze' personajele si locurile dintr-o carte.

  • Ce carte ai iubit in timp ce ai citit-o, dar ai descoperit mai tarziu ca nu este atat de grozava?
Nu cred ca am asa ceva. De obicei, imi dau seama daca o carte o sa-mi placa sau nu dupa primele 20-30 de pagini. Daca-mi place continui sa o citesc, daca nu... o arunc repede inapoi in bibilioteca.

  • Ai o poveste din copilaria ta care include carti?
Pe langa povestea cu cititul seara, imi aduc aminte ca am primit de la o matusa, la un moment dat, o gentuta din carton in care erau 5-6 carti, practic o serie intreaga, cu iepurasi. Erau cartonate si nu aveau multe pagini dar imi placeau atat de mult incat le stiam pe de rost si purtam cu mine gentuta aia peste tot! Pana si in poza de la gradinita o am!

  • Cea mai subtire carte a ta?
Jurnal de bord de... cineva. Nu-mi amintesc si mi-i lene sa caut pe Google. Sorry.

  • Scrii la fel de bine pe cat citesti? Te vezi in viitor scriind si publicand o carte?

Cu siguranta nu scriu la fel de bine, dar imi place sa scriu. Nu stiu daca o sa reusesc sa scriu o carte vreodata... iar daca o fac, probabil nu o sa o public considerand ca nu-i destul de buna sau ca nu merita stradania.
  • Cand ai devenit pasionata de carti?
In vacanta de vara dintre clasa a sasea si a saptea.
  • Cartea clasica preferata?
Marile sperante de Charles Dickens. Cartea asta trebuie citita de toata lumea. Pe bune.

  • Care este materia la care te pricepi cel mai bine?
Pauza. Glumesc *cu toate ca ma pricep destul de bine la materia aia* romana, cred.
  • Ai primit o carte pe care ai citit-o deja si pe care o urasti-ce faci?
E aproape imposibil. Lumea cam stie ce am citit si ce nu, dar totusi daca se intampla... probabil as multumi si as pune-o in biblioteca. Niciodata nu strica o carte in plus.
  • Carti asemanatoare cu Harry Potter si Jocurile Foamei?
Ultimul avanpost, Spulbera-ma, Divergent.
  • Obiceiuri proaste in timp ce scrii pentru blog?
Ascult muzica, dar nu cred ca-i obicei prost.

  • Cuvantul tau preferat?
rasarit sau luna... poate.

  • Vampiri sau zane? De ce?
Cu toate ca o anumita zana din Nascuta la miezul noptii si Trezita in zori de zi este foarte adorabila, o sa zic vampiri pentru ca Damon, Adrian, stiti voi.
  • Persoane care isi pot schimba forma sau ingeri?
Din nou, cu toate ca o anumita persoana care isi schimba forma din Nascuta la miezul noptii si Trezita in zori de zi *Perry* este foarte draguta, o sa aleg ingerii pentru ca Patch si sarcasmul lui si moaca lui si tot.
  • Spirite sau varcolaci?
Varcolaci. 
  • Triunghiuri amoroase sau dragoste interzisa?
Poate o combinatie intre ambele... ar fi interesant.
  • Carti strict romantice sau cu actiune si dragoste combinate?
Depinde, am momente in care imi place sa ma cufund intr-o carte de dragoste cu chestii siropoase si clisee si etc. Dar, de obicei, combinatia e mai agreabila.

Cam atat, lume. Ne cititm curand *sper*. Cius.

4 comentarii:

  1. Indiferent Alle!Cum poti sa zici asa ceva !!Dobby e adorabil ,nu poti ramane indiferenta la ochisorii lui !!! You'll pay for it! ( ras malefic )
    Ma bucur ca ai facut leapsa >:D< See ya !
    P.S. Nu mai hiberna !

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne ajuta , mai trebuie sa treaca 5 luni ca sa postezi ceva? ofof daca nu iei tu bataie , imi era dor de postarile tale , ahh Musso <33

    RăspundețiȘtergere