YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

vineri, 25 ianuarie 2013

Academia Vampirilor.

Salut!
Ce mai faceti? Cum mai sunteti?

In sfarsit e vineri! Ah, de cand astept weekend-ul.
Acum, asa cum am promis [ vedeti, sunt fata de treaba si ma tin de promisiuni?!] recenzie la AV, atat cat ma pricep.

Seria AV. Pai, Academia Vampirilor a fost genial! Superba! Si toaaaate celelalte! 

Mi-a placut extrem de mult caracterul lui Rose, curajul ei, puterea, hotararea, umorul ei plus faptul ca reuseste sa faca haz-de-necaz si in momentele dificile si chiar si logica de tip Rose.
Pe parcursul cartilor am fost ceva de genul Team Dimitri. Ba nu, Team Adrian. Ba nuuuu, Team Dimka etc. Pentru ca pur si simplu nu puteam sa aleg. De ce? Pai, Adrian o fi el iresponsabil, ironic si altele dar poate sa fie si foarte serios, sa spuna ce gandeste fara sa ironizeze,  sa-si arate sentimentele. Dimitri, Dimitri e dur si pregatit oricand sa se ia la bataie cu un strigoi dar atunci cand e cu Rose e grijuliu si cald si bland si protector si… In fine, nici acum nu stiu ce ‘Team’  sunt pentru ca la finalul volumului 6 Adrian a fost lasat asa, al nimanui. Si am varsat o lacrima la sfarsitul capitolului 35!
Si-mi pare rau ca Rose l-a lasat sa plece asa dar ma si bucur ca s-a impacat cu Dimitri. Nu stiu, sunt confuza!
Pe langa toate plusurile pe care le are aceasta serie exista si un micut [dar micut! ] minus si anume,  faptul ca la fiecare inceput de volum se reiau evenimentele petrecute in volumele anterioare,  anumite denumiri [ gen dhampir, moroi, Academia etc . ] sunt explicate iarasi, anumite persoane sunt prezentate tot iarasi…Cum am zis, nu e un minus foarte mare, adica nu m-a deranjat foarte mult acest aspect, dar e de “punctat”.

Scuze ca nu e o recenzie foarte lunga, inchegata, bine pusa la punct etc. Ma straduiesc dar...

Acum. O poza funny, am gasit-o pe 'We Heart It' si am zis sa o vedeti si voi!
[nu e dlagut cum incerca el sa intre in cada si darama toate alea p-acolo!?]

Gata. 

Revin maine sau duminica sa pun niste citate din AV si din 'Fata de hartie'.
Bye, guy!
 [ melodia asta am gasit-o/ vazut-o la Adry pe blog si de atunci nu ma mai satur de ea!]

9 comentarii:

  1. Ioi! AV. Nu știu ce team ești, dar Adrian este al meu și doar al meu. S-a înțeles? Interesantă recenzia. Mie ăla nu mi se pare chiar un minus. Adică e enervant pentru cine citește cărțile una după alta, dar dacă citești cu pauză între volume chiar sunt de ajutor. Eu una urăsc să uit câte ceva din celelalte volume... mă rog, știi, ai putea să schimbi fontul? Adică, mie una mi se pare obositor ăsta. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ihmm, eu asa le`am citit...adica una dupa alta si...mdea, mi s`a parut putin enervant, da` nu destul incat sa ma faca sa nu iubesc seria asta ;)

      Si despre fundal... o sa incerc. Cu toate ca imi cam place asta:))

      Ștergere
  2. Hell yea!!! Virusu meu se răspândeşteee!!! mwahahahahaha!!! :)))
    Shane e un iubibil cu o voce superbă ♥ mă bucur tare mult că te-am ajutat să-ţi descoperi o nouă obsesie!!! :*:*

    Eh, vechea poveste cu team'u :)) eu tot o bat pe Rose că l-a lăsat aşa pe Adrian :o3 eu îl iubesc :)) de când Dimka vroia să-i ia gâtu lu Rose am zis că nu-mi mai place de el :)) Era mai tare să văd o întâlnire socru-ginere între Abe şi Adrian :)) aşa cu Dimka e prea testosteronică faza :)) eh, detalii, detalii :))

    kisses

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da!!! Merci petru 'obsesie' :))))

      Mdaaa, chair ar fi fost mai interesant Adrian-Abe:)) Ehhh, cred ca o sa pun cat de curand banner`u` cu 'Team Adrian' :))

      Ștergere
  3. Weekend..en fin.Fain post,foarte frumoase şi gif-urile!

    RăspundețiȘtergere
  4. Weekend cât mai plin îţi doresc să ai! :D
    Interesantă recezie, cred că m-ai convins să mă duc şi eu la librărie să-mi cumpăr volumele că prea multă lume ridică în slăvi AV asta. :))

    RăspundețiȘtergere