YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

marți, 8 ianuarie 2013

Jack Sparrow.

Salut! Ce mai faceti? Cum o mai duceti?
 Tare plictisitoare a fost vacanta asta! Serios!

Ati vazut Piratii din Caraibe? Eu am vazut primele trei filme saptamana trecuta... pe primul il mai vazusem dar niciodata de la cap la coada. Asa ca, in continuare va prezentam poze cu *tobele* Jack Sparrow! Recunoasteti ca va place!











Asa. Acum. Am vazut ca nu mi-a trimis nimeni nimic in legatura cu pagina/rubrica "We like it! " asa ca am zis sa ve reamintesc care-i faza: deci, imi puteti trimite fan-art-uri facute de voi pentru serialul preferat, pentru cartea preferata, cu citatele preferate etc... mai multe gasiti pe pagina adica aici!

Melodie:

Atat azi! Bye!

6 comentarii:

  1. Uhhh saptamana asta l-am tot ascultat pe Ed Sheeran<3 Melodiile lui pur şi simplu mă bine dispun:>

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact! Eu am aflat de el de pe blogul lui Rose...Ed e genial:X

      Ștergere
  2. Eeed! :X Da.. Johnny Deep e genial!

    RăspundețiȘtergere
  3. Drăguţ noul aspect al blogului!

    Dap,am văzut Piraţii din Caraibe,şi îmi place la nebunie cum joacă Johnny Dep:):*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci >:D<
      Eu am inceput sa ma uit mai mult pentru ca joaca el :))

      Ștergere