YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

luni, 3 iunie 2013

Ceva perle, lansare de carte, palavrageli.

Salut, friendsi! Ce mai faceti? Cum o mai duceti?
Mda. S-au intamplat o gramada de chestii bine, nu sunt atat de multe dar imi place sa par interesanta de cand n-am mai trecut p-aci. So, inventar!
  1. Am lansat o carte. Nu, nu e numai a mea. Cu clasa, cu minunatii mei colegi si cu draga doamna diriginta. O carte cu poezii, compuneri, in mare, creatii d-ale noastre, cu desene facute de ai nostri colegi talentosi. Pana si desenul de pe coperta e facut de unu de-al nostru. I`m so proud! Bineinteles, ca la ORIce [cine stie, cunoaste] lansare de carte a trebuit sa citim si noi o tara [tzara] din ce am scris si logic ca am "turuit ca o moara stricata" [mama] si m-am mai si incurcat la cateva cuvinte. Eh, c`est la vie!

2. Dragul meu iepuras Vasile s-a transformat in Zorro [era cu doi de "r", nu?]. De ce? Am vrut sa-l scot afara din cusca, se se bucure si domnia lui de verdeata, de caldura, de vara etc. si el mi-a facut o zgarietura in forma de "Z", pe mana, de toata frumusetea. Merci, apreciez! La Pastele viitor mancam friptura de iepurila.


3. Am incercat, sambata, sa fac niste bruschete. Totul verde [da, am scris asta intentionat] si frumos, tai eu painea aia, o dau cu ce o dau, o pun la cuptor si plec din bucatarie. Logic si [a]normal ca m-am intors numai cand am simtit ceva miros de fum. Mda, ghici ce? Ihm, s-au ars si nu oricum, erau negre, mai, negre. Zici ca erau carbune! Noroc ca m-a salvat sora-mea si a facut ea altele mi-nu-na-te a doua zi. Merci!
4.  Am luat 9.50 la teza la romana. Yeeey! Doar eu si Vick. Cea mai mare nota din clasa.Trebuia sa ma laud si eu putin, right?
Atat. Perle.
Le coleg de clasa, cu mana juma` in gura, zice ca are nu-stiu-ce problema cu aparatul dentar. 
Le minunat coleg de banca virgula catre mine: Ce stai, ma, ajuta-l!
Dna profa de istorie: Bineinteles ca baietii de mici le place tancurile, rachetele, armele etc.
Le profa de chimie: Incercuie, draga, odata radicalul ala acid!
Le colega catre le coleg, provocare la [logic] "Adevar si provocare": Te provoc sa-mi iei o inghetata!
Le aceeasi colega catre le alt coleg: Te provoc sa...
Le coleg: D, eu nu ma mai joc, ca n-am bani!
Atat. A! La multi ani, copii-i-i-i-i-i! Cam tarziu, stiu.
Ciao!


6 comentarii:

  1. Hei dar de "le colega" de diagonala nu zici nimic? Care... intamplator sau nu e si BFF-ul tau(nu? :D)??

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitări pentru notă!:o3 Şie mie ar cam fi cazul să mi-o aducă.
    Ce drăguţţţ !Îmi imaginez cât de mândră te-ai simţit când aţi lansat cartea ^^.
    O săptămână frumoasă!:D

    RăspundețiȘtergere
  3. @Aby
    Merciiii >:D<
    @Le colega de diagonala/BFF
    Vezi ca te`am pomenit destul in postarile prededente [vezi, aia cu sticla:))]
    @Bia
    Merciii >:D< Sper sa iei o nota buna!
    La fel si tieeee :X

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc ca m-ai laudat si ai aici postarea cu reclama ,ca sa nu zici ca nu m-am tinut de cuvant :)) Daca vrei fac si benner :)) http://victoria-forever.blogspot.ro/2013/05/a-venit-posta.html

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte tare :D, a da si de la mine ai nominalizare ti'am lasat la cealalta postare :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitări pentru notă! :)
    Lansare de carte... ce drăguţţ! :3 Vreau şi euuu! :x

    RăspundețiȘtergere