YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

vineri, 14 iunie 2013

Prieteni adevarati. Da, cum sa nu?!

Salut! Mda. Cum mai e pe la voi?
Doamne. Nu mai suport matematica, franceza, orele, scoala. Pfff, vreau vacanta! Sa ma pot culca virgula cand vreau, sa ma trezesc la 12, sa ies afara, sa uit sa ma mai intorc.
Tema de azi e *pam-pam-pam* Prietenia. Se presupune ca fiecare are 3, 5, 10, un milion de prieteni, o gasca virgula cu virgula care sa-si pierda vremea, cu virgula [Ahh, fuck! Cum eviti o cacofonie inevitabila?-intrebarea zilei.]care sa o arda chillos si altele. Bun. Dar ce faci cand gasca te lasa balta? Cand [ca prin minune] se intelege cu "dusmanul" vostru no. 1, ce cel/cea pe care nu o sufereati niciunul? Stai ca prostul [in cazul meu "proastele" pentru ca si le Andre a fost exclusa din haita!] in bancuta ta si numeri firele de praf de pe gresia din clasa. Dragut, nu? Da, asa ziceam si eu. Si daca se intampla ca nesuferitul/nesuferita sa te mai si vorbeasca pe la spate cu gasca, rezulta o zi superba! Serios! Doar sa ii/le vezi cum isi dau coate in timp ce se uita la tine, isi soptesc la ureche si apoi, vezi, Doamne, isi intorc privirea ca, de fapt, nu se uitau la tine, pe bune! Noroc ca mai exista si oameni care stiu sa fie prieteni! Merci Andre, Zanule, Floricel, C si cam atat. Tragic, nu? [Noroc cu Mikey ca mi-a mai ridicat moralul]Si ca sa fie si un bine in tot raul de ieri si de today, am invatat ceva! Ce? Nu prea stiu sa-mi aleg prietenii.
 
Si pentru ca acest post sa nu fie un esec total-ceva perle:
Le doamna de sport ii da una dupa ceafa unui coleg.
Le Andre: Dati-i, doamna, mai tare ca nu simte!
Le profa: Animalele trebuie mangaiate, nu batute!

Le profa de fizica: Eu pentru voi am venit azi la scoala! *evil smile*
Le eu si le Andre: "Hai vino inapoi/ Sa fim iar amandoi!"

Le profa de fizica: Sa mai punem "virgula 6"? Nu mai punem ca sa inmultim mai repede. *meditare* Ba da, punem ca nu inmultesc io! *evil smile*

Le profa de fizica da peste o impartire kilometrica intr-o problema:
Hai, calculati ca io nu fac impartiri!

Cam atat guys! Voi ce ziceti de prietenie, prieteni etc? 
Merci ca mi-ati suportat vaicarerile, macar pe voi ma pot baza, nu?
Ciao!


P.S: Scuzati cacofoniile! Nu stiu ce Dumnezeu a fost cu mine azi! 
 

8 comentarii:

  1. Știi ce am făcut când am prins-o pe una comentând de mine? :)) M-am holbat la ea. Și m-am holbat până ce am făcut-o să se simtă nașpa, și apoi m-am mai holbat un pic :)) Intrigile astea din clasă sunt frecvente. Nu vrei să știi ce junglă și câtă falsitate este și la mine în clasă. Eu am prieteni atât colegi, cât și din afara școlii, și încerc să nu mă bazez prea mult pe colegi, fiindcă, na.. stau cu ei 5 zile pe săptămână. Ajungem să ne scoatem ochii la un moment dat :)) Părerea mea este să ignori manifestările respectivelor persoane. Nimic nu îi scoate mai mult din sărite decât indiferența :D Mișto melodie, apropo. Hai, cu tupeu :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ioooi! Ce tare! :)) Buna tactica! Probabil ca o sa o imprumut si eu:D
    Merciiiii >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Off..Stiu si eu cum e cu prietenii astia.Deja nu prea imi mai bat capul pentru ca stiu ca singuratatea e cam singura mea prietena.
    PS:Eu am stat singura in banca cu ochii pe pereti cam toata clasa a8a desi sper sa nu fie si cazul tau0_0.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu cred ca o sa fiu chiar singura...Anyways, imi pare rau pentru tine, poate iti faci mai multi prieteni pe la liceu :D
    Merci de com. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Pe mine ma enerveaza cel mai mult ca au doua fete. Spune, draga, in fata "nu te suport" sau "nu imi place fata ta" decat sa iti dai coate. Asta denota lasitatea si lipsa bunului simt. Doamne, cat imi doresc sa citeasca postarea asta, poate realizeaza cat de departe ajunge nesimtirea lor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pot sa o citeasca si de 1000 de ori ca tot nu o sa se prinda ca despre ele am debitat p`aci! ^.^

      Ștergere
  6. Si eu am astfel de exemple in clasa.Nu are rost sa te certi cu ele pentru ca iti pierzi timpul ascultand prostiile pe care le debiteaza.Ignora-le :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta incerc sa fac. Postul asta a fost asa...ca sa ma mai descarc :D
      Merci de sfat! >:D<

      Ștergere